Podatki o podjetju: 

Chipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor. 

ID za DDV: SI52900193

Datum vpisa: 22.10.2003, Okrožno sodišče v Mariboru

Direktor: Smiljan Tomažič

Tel.: 041/953-259 

E-mail: info@chipan.si

 

Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov. S spletno trgovino Chipan.si in njihovimi storitvami (v nadaljevanju kot »spletna trgovina« upravlja podjetje Chipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor.  (v nadaljevanju »ponudnik«)

Z registracijo v spletno trgovino Chipan.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga določi uporabnik sam in je ponudniku skrito. Uporabniško ime in geslo uporabnika povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša nakup, ponudnik pri tem zagotavlja, da bodo vneseni podatki popolnoma zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se kupec strinja.

S temi splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  •     identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  •     kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  •     bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  •     dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  •     pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  •     vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  •     način plačila in dostave,
  •     časovno veljavnost ponudbe,
  •     rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  •     pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  •     Z gotovino po opravljeni storitvi.
  •     Z nakazilom na račun upravitelja spletne strani Chipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor.  (po ponudbi/predračunu).
  •     S plačilnim s sistemom PayPal.
  •     S plačilno kartico (Visa, Mastercard, Maestro) preko varnega plačilnega sistema Sumup. Kupec je preusmerjen na varno stran sistema Sumup, kjer opravi plačilo.

Cene

Cene vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. DDV na računih ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Kuponi/promocijske kode

Občasno strankam preko e-novic ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo kupon. Kupon prinaša različne ugodnosti od različnih daril do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni, pri drugem koraku vnese v posebno okence "Vnesi kodo za popust" in potrdi s klikom na gumb "Uporabi kodo", takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo kupon prinaša. Kuponi med seboj niso združljivi. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo en kupon. Kupon po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

 

Naročilo

Pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od prvega sporočila naprej, so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za kupca kot trgovino.

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Oddaja naročila

Kupcu smo nakupovanje v spletni trgovini Chipan.si želeli čimbolj približati in poenostaviti. Željeni izdelek/storitev kupec doda v svojo nakupovalno košarico s klikom na sliko » V KOŠARICO«.

Po oddaji artikla v košarico se odpre okno, kjer kupec vidi dodan izdelek, hkrati pa se osveži njegova nakupovalna košarica na osnovni strani. Ko kupec v košarico doda vse željene izdelke in želi zaključiti naročilo klikne na sliko »NADALJUJTE NA BLAGAJNO«

Odpre se postopek blagajne, kjer se lahko pregleda povzetek košarice, doda promocijske kode ter uredi naslovne podatke. S klikom »NADALJUJ«  spletna stran stranko pripelje na mesto, za izbiro načina dostave in vnosa komentarja o naročilu, če kupec želi. S klikom » NADALJUJ« spletna stran kupca vodi na izbiro načina plačila. Ko se stranka strinja s splošnimi pogoji storitve lahko zaključi naročilo s klikom na »ODDAJTE NAROČILO«.

Odpre se okno, ki stranki sporoči, da je bilo naročilo potrjeno. Prav tako stranka lahko pregleda povzetek oddanega naročila. Stranki je na elektronski naslov posredovan avtomatski povzetek naročila.

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

 

Naročilo potrjeno

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

Storitev/izdelek se lahko naroči tudi preko telefonskega klica, na kontaktno številko, ki je zapisana na spletni strani oz. preko elektronske pošte.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@chipan.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga, strošek pakiranja in dostave ponudnika. 

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcu na voljo tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Chipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor. 

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne opravljena plačila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@chipan.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima od najave namere 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru denarja ne vračamo.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vračila izdelka. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Zamenjava blaga

V kolikor vam izdelek/storitev ne ustreza ga lahko vrnete oz. vam ga povrnemo v prvotno stanje. Zamenjava je možna samo v primeru, da je izdelek še originalno zaprt, nepoškodovan oz., da vozilo vsebuje našo opravljeno storitev. Od dneva nakupa izdelka/storitve ne sme miniti več kot 8 dni. Za zamenjavo pošljite izpolnjen obrazec za zamenjavo, kopijo računa ter originalno zaprt in nepoškodovan izdelek na naslov TChipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor.  Zamenjava je možna za poljuben izdelek iz naše ponudbe. Stroške poštnine vračila izdelka krije kupec.

 

Garancija

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, ki so navedenina garancijskem listu ter ob predložitvi računa oz. so vam ustno posredovani po opravljeni storitvi. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini.

Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri trgovcu ali neposredno pri proizvajalcu izdelka oz. njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Za več informacij o garanciji se lahko kupec obrne na info@chipan.si

Garancija na opravljeno storitev

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, ki so vam predana po opravljeni storitvi. V primeru, da pride do težav v obdobju 7 dni po opravljeni storitvi in v primeru, da ne najdemo rešitve za popravilo programske opreme na vašem vozilu vam povrnemo kupnino. V primeru težav nas predhodno obvestite na info@chipan.si. Dogovorili se bomo za ponoven obisk in diagnosticiranje težav.

Stvarna napaka

37 čl. Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljnjem besedilu ZVPot)

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  •     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  •     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  •     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  •     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen ZVPot:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 37.b člen ZVPot

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Dostava

Izdelki, ki so na zalogi, bodo poslani v dostavo v roku 48 ur, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Dostavo izdelkov izvrši dostavno Pošta Slovenije predvidoma že naslednji delovni dan. V kolikor izdelka trenutno ni na zalogi je to navedeno pri opisu izdelka in oddaja naročila ni možna.

Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti v dogovorjenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. V primeru dostave z odkupnino preko dostavnega podjetja Pošta Slovenije ali druge dostavne službe kupnino poravnate (z gotovino ali plačilnimi karticami) pri dostavni službi, ko prevzamete naročeni izdelek.

Dostava izdelkov v druge države članice EU je možna po predhodnem dogovoru in izračunu cene dostave.

  

Varovanje osebnih podatkov

  •     Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca.
  •     Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
  •     Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  •     Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
  •     Trgovec uporablja ustrezna sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno prepove.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •     nazorno bodo označena kot oglasna sporočila,
  •     pošiljatelj sporočila bo razviden,
  •     nazorno bodo označene različne akcije, promocije in druge tržne tehnike,
  •     nazorno bodo določeni splošni pogoji koriščenja akcij
  •     nazorno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  •     željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik nepreklicno spoštoval.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Chipan.si in vsi podatki na njej (slike artiklov, grafični in video elementi,…) na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Znamka Chipan in logotip sta v lasti podjetja Chipan.si - Avto Tomažič - avtovleka, Smiljan Tomažič s.p., Gunduličeva ulica 12, 2000 Maribor. 

 

Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.  Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041/953-259. Pritožbo kupec odda na elektronski poštni naslov info@chipan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

  

Varstvo otrok

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

 

Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo Trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način (spletna stran www.chipan.si). Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo s pisno izjavo.