STAGE 2- CHIP TUNING
Razlike med stage 1, stage 2 ter stage 3?
Stage 1, stage 2 ter stage 3 so velikokrat nepomembne oznake, ki nam povedo zelo malo o samih modifikacijah v motorju. Torej enak avto z enko stopnjo predelave, lahko ima popolnoma drugačne modifikacije ter popolnoma drugačno moč ter navor!
Stage 1 - chip tuning
Dobro narejena mapa "stage 1" ne potrebuje dodatnih modifikacij v motorju, ter mora delovati brezhibno če je motor redno vzdrževan in v dobrem stanju. Če imate že modifikacijo v motorju le ta pripomore do večje moči ter navora. "Stage 1" je primeren za 95% ljudi saj ne potrebuje dodatnega znanja od voznika ter posebne previdnosti.
Primeri dodatne predelave pri Stage 1:
- zamenjan zračni filter ali zračni vložek,
- zamenjani deli na izpuhu,
- druge manjše modifikacije.
Stage 2- chip tuning
Stage 2 nam po navadi ponuja večjo moč kot Stage 1 chip tuning. Stage 2 zajema dodatne modifikacije v avtomobilu ter motorju. Prav tako je potrebno znanje od uporabnika, da lahko pravilno namesti vse potrebne dele za stage 2. Pri tej stopnji je obvezna uporaba visoko oktanskega bencina ali bolj kakovostne nafte. Če nimate ustreznega znanja lahko vse omenjeno za vas naredimo mi.
Primeri obveznih predelav pri Stage 2:
- močnejši ali hybridni turbo*,
- predelan dovod goriva*,
- športni izpuh*,
- predelan vsis zraka*,
- predelano hlajenje zraka (intercooler)*,
- predelave v notranjosti motorja*
- itd
Stage 3 - chip tuning
"Stage 3" je zelo podobna predelava kot "stage 2", vendar nam ponuja še več moči ter navora. Ta chip tuning je namenjan samo za dirkališče ali za avto, ki ni namenjen cestni vožnji. Pri tej stopnji se lahko uporabijo avtomobilski deli, ki niso primerni za cestni promet ter nimajo dovoljenja za le tega. Pri "stage 3" se mora obvezno prilagoditi vzdrževanje vozila glede na modifikacije!
* odvisno od tipa motorja